Friday, May 6, 2011

hye peepss~!!!~








Lame kot dah tak update blog nih... Dulu... Blog nih la tmpat aku nk luahkan semue problem ngan kusot kepale otak ni.. Tp skrg.. dah jarang sgt on9.. Bz kot.. rindu jugak kt blog nih... haha.. Stupid kan...? haha... Dalam selama tak on9 ni.. Happy gler kot... Hang out,,Hang out,,&Tros hang out.. Best... Taman merdeka..kampung (main2 panjat pokok kelapa lg) haha.. Pas2 pegi rumah sayang aku yg sorang ni kt tmn u... sbb lame ta jumpe mak ngan abah... mak(Fazly) bg handbag... haha.. Comel kot... Thanks mak...!!! Then tros hang out sampai aku pon lupe pg maner jer.. hehe..

Then Sblm 1 hari birthday abg.. Ktrg 1 family pegi celebrate... Seronok sgt.. pegi karaoke... pegi makn kt dataran... Sumpah happening gler!!! Esok nyer 01/05/2011... Ktorang wat party kt rumah... Tok kite2 jer... kak ieqa yg masak... best... Tiup lilin... haha... Giler kan... 
Pape pon aku bertuah ngan bersyukor sgt2 dpt family cm ni... ngn dpt korang jd abg,kakak ngan adik2 aku.. thankz korang... Nak sgt sampai bler2 pon kite dpt kekalkan mcm ni...

Sayang... aku tak pat nk cter panjang2 kt korang... sbb si Fazly aku 2 call ajak g karaoke lg... itu jer la rutin harian kitorang... Haha... Si aliff aizat ni pon 1... bler time ajak g karaoke... malas la... Ini skarg ajak g karaoke plak.. Haih... LAYANKAN KORANG LA SAYANG.. haha.. 
Bye.... ~2 be continue~ 


P/s : I Love U'LL   

No comments:

Post a Comment