Monday, May 9, 2011

Nervous+Scared=????



Sumpah.. Perasaan aku skrg ni b'rcmpor baur!!! Takot sgt sbb esok... Takot sbb terpakse akur dgn ape yg Dr.Lu ckp esok.. Takot result check up makin terok.. Takot sbb buat echo sakit... Ya Allah.. Kuatkan lah hamba mu ini ya Allah!! :(

Mlm ni Fazly pg futsal.. Sblom die grak nk balik dari keje lg die da rojer kt aku awal2 soh siap2 ikot die... Tp x tau la knp ngan ap yg x kene ngan aku hari ni.. contact die lgsg x.. call die pon aku x pick up lgsg.. msg die.. lg la.. x berbalas.. x tau la.. Aku cume nk rase sorang2 jer hari ni... Andai kate nasib x menyebelahi aku??? Family?? Pakwe kesayangan aku?? mcm mane?? rase nye dah x kuat nk berdepan ngan dorang..cm nk nanges pon ade kot.. Tp,,lau ape pon... Biar la yg atas tentukan...

Malam ni sumpah aku tak leyh tdo... Kalau la ade permintaan terakhir yg aku bleyh buat.. Korang tau ape yg aku tgh pikir skrg??? Aku nak rase dpt hidop lame sikit ngan org2 yg aku sayang... Mmg susah nk gmbarkan ape yg aku rase skrg... Sbb aku sndr pon pening... huuhhhhhh........................

Tp.... Fazly ade ckp something ngan aku td.. pasal pertunangan kitorg... Die ckp hantaran nk ltak iphone ngan samsung galaxy tab... Happy 2 mmg la happy.. Tp... cm nk nanges plak pas dgr die ckp mcm 2... Aku terleas ckpktt die.. "Tunang??? Kalau sempat??" ya Allah.. knp ngan aku ni??? Sumpah aku xde niat lgsg sayang... owg cme takot tak pat hdop lame jer...

Issssshhh!!!!!!!!! Stupid la wawa ni... mengarot tah pape jer...

Pape pon thankx sayang cz usaha kan semue ni...


I Love U

No comments:

Post a Comment